Strona główna  >  Zamówienia publiczne  >  Otwarte  >  2018


zamówienie na:

Nazwa zadania: opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych: 1) Przebudowa ul. Pawiej 2) Przebudowa ul. Żywicznej 3) Budowa ul. Morelowej 4) Budowa drogi dojazdowej do posesji przy ul. Ugory

zamawiający: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu
tryb zamówienia: nie dotyczy
nr sprawy: MZD.IP.7011.3.1.2018.KS
szacunkowa wartość: poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 12 lutego 2018
wynik postępowania: rozstrzygnięty 



Ogłoszenie

Wybór oferty (691kB) pdf

Odpowiada za treść: Kamil Szurpit
Opublikował: Mariusz Gajek (31 stycznia 2018, 12:32:08)

Ostatnia zmiana: Mariusz Gajek (9 marca 2018, 13:26:36)
Zmieniono: Wybór oferty - przeniesienie do archiwum

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 792

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij